Suomi dag 13 - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Lotte - WaarBenJij.nu Suomi dag 13 - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Lotte - WaarBenJij.nu

Suomi dag 13

Door: Lotte Dea

Blijf op de hoogte en volg Lotte

06 Februari 2015 | Finland, Kouvola

Geen woord van de dag vandaag.. Want Milla is er niet.
Vandaag hebben we de hele dag gewerkt aan onze armbandjes. Ik heb er drie verschillende armbandjes gemaakt. De zwaarste armband was het ingewikkelst om te maken. Het was namelijk de bedoeling dat er een zilveren schakel door de armband heen liep. Eerst ging dit wat lastig, tot ik er een soort ritme in kreeg. Na twee uurtjes te hebben gewerkt namen we even een pauze. Wienette en Margriet bleven in het lokaal, terwijl Marit en ik naar de kantine gingen. Het eten ligt daar niet voor niks! Vandaag aten we weer aardappeltjes met schil, vlees in heel veel saus en sla.
Na het eten werden de armbandjes afgewogen. We krijgen nog te horen wat het zilver gaat kosten, maar we mochten de armbandjes wel meenemen! Ik vind het wel jammer dat we nu deze lessen niet meer hebben. Het was een leuke afwisseling met het schilderen.
De dorms hebben we het weekend weer helemaal voor onszelf. Jammer dat het loungehok niet open is in het weekend. Anders konden we een gezellig pingpong toernooi houden.
Moi moi!