Suomi dag 15 - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Lotte - WaarBenJij.nu Suomi dag 15 - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Lotte - WaarBenJij.nu

Suomi dag 15

Door: Lotte Dea

Blijf op de hoogte en volg Lotte

08 Februari 2015 | Finland, Kouvola

Vandaag houden Marit en ik een pyjamadag. We stonden op om 9.30 uur en namen op ons gemak een ontbijtje. Daarna besloten we een film te gaan kijken. We hadden eerder popcorn gekocht en vonden het wel een goed idee om het bij de film op te eten. Marit had liever zoete popcorn, dus probeerden we suikerklontjes te verpulveren. Er kwam zelfs een koekenpan bij kijken, maar zonder succes. Ook de magnetron kon ze niet smelten. Toen gaven we op en aten we beide zoute popcorn.
Na de film zijn we even naar Robin Hood gegaan. Daar hebben we kauwgom gekocht voor de terugreis met het vliegtuig en een lekkere warme koltrui.
Als middageten aten we wraps. Ik dacht een lekkere wrap met zalm te eten. Tot ik de wrap proefde. Het smaakte totaal niet naar zalm. Dus we gingen de verpakking vertalen. Het bleek geen zalm te zijn, maar forel. Als het in drie delen vertaald werd, was de naam van de vis : regenboog forel filet. Ik moet de volgende keer beter kijken of ik wel zalm meeneem uit de supermarkt. Regenboog forel is niet echt mijn smaak....
Moi moi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Kouvola

Suomi

Studenten uitwisseling naar Finland, Kouvola

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2015

Suomi dag 26

18 Februari 2015

Suomi dag 25

17 Februari 2015

Suomi dag 24

16 Februari 2015

Suomi dag 23

15 Februari 2015

Suomi dag 22
Lotte

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 2751

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

25 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Suomi

Landen bezocht: