Suomi dag 26 - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Lotte - WaarBenJij.nu Suomi dag 26 - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Lotte - WaarBenJij.nu

Suomi dag 26

Door: Lotte Dea

Blijf op de hoogte en volg Lotte

19 Februari 2015 | Finland, Kouvola

Op school ben ik begonnen met het schilderen van het vrije keuze schilderij. Ik vind het erg leuk om nu zelf aan de slag te mogen. Morgen ga ik met de laatste stukjes aan de gang. Ik hoop dat ik het nog af krijg voordat de dag om is.
Omdat we niet meer deden aan de woorden van de dag kregen we van Milla nog een lading woorden op het lijstje gestort. We hebben er nu 15!
Ik ga het echt volhouden om het schooleten elke dag te eten! Alleen morgen nog en dan heb ik elke dag het schooleten gehad!!
Morgen hebben we de presentatie van de schilderijen. Het is alleen jammer dat niet alle leerlingen in het Engels gaan presenteren....
Om 13.00 uur gingen we weer naar de dorms. Hier hebben we de rest van de dag weer doorgebracht. 's avonds hebben Marit en ik een buurtje voor de McDonald's koala van Madagascar neergezet in de sauna. We hadden in Helsinki een gratis Madagascar penguin speeltje meegenomen. Nu staan ze tegenover elkaar op de lampen in de sauna!
Na de sauna te hebben opgevuld gingen we nog even in het loungehok pingpongen en biljarten.
Moi moi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Kouvola

Suomi

Studenten uitwisseling naar Finland, Kouvola

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2015

Suomi dag 26

18 Februari 2015

Suomi dag 25

17 Februari 2015

Suomi dag 24

16 Februari 2015

Suomi dag 23

15 Februari 2015

Suomi dag 22
Lotte

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 609
Totaal aantal bezoekers 2772

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

25 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Suomi

Landen bezocht: