Suomi dag 20 - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Lotte - WaarBenJij.nu Suomi dag 20 - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Lotte - WaarBenJij.nu

Suomi dag 20

Door: Lotte Dea

Blijf op de hoogte en volg Lotte

13 Februari 2015 | Finland, Kouvola

Vandaag is het vrijdag de dertiende. Niet te veel rare fratsen uithalen dus...
Op school hebben we weer geschilderd. Mijn schilderij heeft nu alle basislagen. Maandag details toevoegen... Ik heb een klein formaat gekozen, daarom vind ik het nu lastig om allemaal kleine details toe te voegen. De huisjes op mijn schilderij zijn echt minuscuul! Verder hebben we niet veel gedaan op school.. Alle andere leerlingen zijn nog niet heel erg ver met hun schilderijen. Komt vast omdat zij wel andere lessen hebben.
Na het middageten zijn we weer naar de dorms gegaan. Alle medebewoners zijn naar huis voor het weekend. Nu is het weer eng als het donker wordt in de gangen. Vooral omdat het vrijdag de dertiende is... Misschien gaan Marit en ik nog een film kijken vanavond, maar we maken het niet te laat! Morgen moeten we vroeg op voor de treinreis naar Helsinki.
Moi moi!