Suomi dag 9 - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Lotte - WaarBenJij.nu Suomi dag 9 - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Lotte - WaarBenJij.nu

Suomi dag 9

Door: Lotte Dea

Blijf op de hoogte en volg Lotte

02 Februari 2015 | Finland, Kouvola

Woord van de dag: ja / nee - kyllä / ei
Ik heb niet zo lekker geslapen vannacht... Om 23.00 uur kwamen de dormbewoners weer terug! En dat ging met veel herrie en gegiechel. Volgens mij was het rond 00.30 uur weer stil en ben ik in slaap gevallen. Daarna zijn Marit en ik weer wakker geworden door nog meer luid gepraat. Het was 6.00 uur, dus we hadden nog een uurtje om te slapen. Dit is niet meer gelukt helaas...... We hebben er blijkbaar twee nieuwelingen bij op de derde verdieping. Dit zijn 2 meisjes. Ze waren samen met een man formulieren aan het invullen.
Vermoeid maakten we ons klaar voor school. Dit keer waren Wienette en Margriet al klaar toen we de trap af liepen.
Eenmaal bij school gekomen was het rustig opstarten. En weer lekker bezig met de schilderijen. Volgens mij is die van mij nu af. Misschien dat ik nog wat details moet toevoegen en de paal wat strakker moet maken. Maar dat is een taak voor morgen.
Een klasgenoot kwam nog naar me toe om mijn schilderij te bekijken. Hij was zelf ook met een schilderij bezig, maar wist niet meer hoe hij verder moest. Op het schilderij stond een demoon afgebeeld die hij al eerder aan ons had uitgelegd. De achtergrond van het schilderij was nog erg donker en kon wel wat extra's gebruiken zei hij. Diamanten en glitters waren te overdreven voor bij de demoon. Dus uiteindelijk kwam ik met inscripties op de muur. Dit bleek een goed idee te zijn. En hij ging meteen muurschilderingen en hiërogliefen opzoeken op internet.
Samen met Marit ging ik nog even haar tweede hardboard schilderij in de gesso zetten. Verder hebben we nog meer geschilderd en om 14.00 uur zijn we naar de K market gegaan. Daar hebben we de nodige boodschappen gedaan. Daarna zijn we naar de dorms gegaan. Nu maken we beide ons verslag en moeten we bonkmuziek aanhoren van de buren naast ons. Hopelijk houd het straks op!
Moi moi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Kouvola

Suomi

Studenten uitwisseling naar Finland, Kouvola

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2015

Suomi dag 26

18 Februari 2015

Suomi dag 25

17 Februari 2015

Suomi dag 24

16 Februari 2015

Suomi dag 23

15 Februari 2015

Suomi dag 22
Lotte

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 2776

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

25 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Suomi

Landen bezocht: